5. 11. 2014

Frames at home

Toto listopadové počásí mi nahrává, mohu tvořit stále venku. Už dlouho mám schované staré rámy, buď po babičce, nebo co jsem kde dostala jako "krámy" na vyhození. Když to jde, zachraňuji, jak můžu, ale sama někdy uznám, že některé kousky jsou opravdu nepoužitelné. Do naší kuchyně jsem vybrala bílou barvu, akrylát (vodou ředitelný). Na některé rámy jsem před nátěrem použila  brusný papír (lépe pak drží samotná barva) a kdybych si chtěla dát opravdu záležet, použiji tmel na dřevo (na různé dírky, otlučená místa). Samotný nátěr je pak velice jednoduchý - záleží pak na každém, jakého chce docílit odstínu.
I bílá barva jich má řadu: sněhově bílá, zářivě bílá, bílá s našedlým nádechem, krémově bílá,...jen se rozhodnout, zda se Vám bude hodit do interiéru studený nebo teplý tón.



It's easy to make some new frames again (in each piece I see history),
 just acrylic paint and desire to work ...


I like to take inspiration from books and from different countries that I visited.

 

Don't be afraid to combine different types and shapes of frames...

Have a nice day and be creative.

Your Maggie

Žádné komentáře:

Okomentovat