11. 1. 2015

květiny jara...

Od Tří králů jsem postupně začala uklízet veškeré vánoční dekorace, uschlé větvičky borovice a smrku ... a ve svém nitru se už těším na "Jaro". Celá natěšená jsem tedy zajela pro nějaké okrasné rostlinky, které by nám zpříjemnily a rozzářily náš domov. První co jsem viděla byli "Petrklíče" v krásných jasných barvách a "Hyacinty", které Vás osloví svou intenzivní a svěží vůní. Odkvetlé je pak zasázím do zahrady.

(Petrklíč - Primula veris - 13Kč, Hornbach)

(Hyacint - 19Kč, Ikea)




Při focení jsem poslouchala písničky od Chris Rea ... má oblíbená Josephine
třeba bude i Vaše...

Krásný nedělní večer. Markéta

2 komentáře:

  1. Krásné,kupuji je vbětšinou babičce pro radost a taky potom sázíme na zahradu.Pěkný den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je pak také sázím,jsou to odolné květiny, lecos vydrží.Na jaře miluju ten pohled na zářivé koberce primulek. Už aby to bylo. Krásný den.:-)

      Vymazat