13. 12. 2015

na Ještědu


... včera bylo nádherné slunečné počasí. Využila jsem ho tedy na výlet do Libereckého kraje a to rovnou na rozhlednu Ještěd. Vlastně mě nalákal manžel, který tam měl pracovní zakázku a tak mi navrhl, že mě zaveze autem rovnou na vrchol a za pár hodin si pro mne zas přijede. Hned jsem souhlasila, v zimě jsem tam nikdy nebyla, jen několikrát v létě lanovkou a pěšky po turistické trase. Ještě, že jsem byla ten den dobře oblečená, protože tak ledový vítr jaký tam fučel a zalézal do kostí jsem v Čechách dlouho nezažila. Ale i přestu zimu jsem se snažila vyfotit atmosféru tohoto místního kraje.

... po celou dobu focení jsem se těšila, až si dám horké espresso a něco k snědku v místní restauraci s nádherným výhledem.

... pro příklad, kolik dáte za kávu: espresso 39kč, Ryzlink s přívlastkem 2dcl 62Kč, svíčková na smetaně 148 Kč (slušné ceny)

platí se tu parkovné - 80Kč/den, kdo se ubytuje má to v ceně. 
 
Kdyby jste se tu chtěli ubytovat či strávit Silvestra, více na: http://jested.cz/ 

 Možná Vás navnadím na výlet.












Ráda bych Vám k dnešnímu dni popřála krásný a pohodově naladěný třetí vánoční Advent. Vaše M

2 komentáře:

  1. Krásný.... To jsi tam asi byla sama ne? Jsi dobrá, že vydržíš několik hodin sama na Ještědu! Já to tam znám v létě a pak leda když je sníh, tak tam jezdíme na lyže, nemáme to daleko z chalupy.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Jani, no zůstala jsem tam sama, mně to občas prospívá. Ráda pozoruji cvrkot kolem mě a srovnám si myšlenky...něco dobrého přečtu, vyfotím si okolí...dám si sklenku vína. Musí tam být kouzelně, když se krajina zahalí do sněhu.

    OdpovědětVymazat