20. 12. 2015

maličkosti, které potěší


Milí přátelé, ráda bych se s Vámi podělila o zakoupené maličkosti, které mi udělaly za poslední dobu radost (takový můj před Ježíšek). 
První je knížka "Floristika pro začátečníky" od Kláry Koníčkové, s úžasnými nápady a nádhernými fotkami (zakoupila jsem ji v nákupním centru pod Ještědem), určitě mi bude velkou inspirací. Dále jsou to silikonové bábovčičky (vhodné i na pečení), které asi nejvíce uplatním na puding, panna cottu... musela jsem je prostě mít, vypadají rozkošně...
Kulaté prkénko z bambusu jsem pořídila v Drážďanech v outletu, nejlépe se na něm vyjímají různé druhy sýra, ovoce a servírovat ho budu rovnou na stůl mezi další delikatesy. 
A jelikož jsem už od začátku prosince v procesu různorodého tvoření (dárků, dekorací) nesmějí u nás chybět různé doplňky a živé květiny (skleněné kouličky, větvičky eucalyptu, šišky, cibulky hyacintů, větvě jedličky, smrku, jmelí, vlastní poutpouri... veškeré nástroje na výrobu a aranžování.
Osobně si myslím, že vlastnoručně vyrobený dárek potěší snad každého. Vaše pozitivní energie a láska vložená do upečeného cukroví, zajímavě zabaleného dárku či vytvoření jednoduché dekorace se nedá ničím nahradit.
Zkuste se třeba letos vyhnout šílenému nakupování v shopping centrech a darujte něco ze sebe - cokoliv nebo věnujte svůj volný čas.











Ještě mám v plánu výrobu dřevěného stromečku, s kterých mi musí vypomoct manžel, takže se můžete těšit na různé variace ozdobení.

Mějte co nejkrásnější domácí pohodu, odpočívejte, dejte si sklenku dobrého vína, povídejte si... mějte se rádi. Užívejte si čtvrtý Advent v klidné atmosféře. 
Vaše M

Žádné komentáře:

Okomentovat