22. 4. 2015

Konvička


... už jako dítě, jsem si hrávala s touto stříbrnou konvičkou. Mám na ni krásné vzpomínky a jsem moc ráda, že mi zůstala... dnes jsem do ní natrhala "žluté kopretiny" (já jim tedy tak říkám,neznám pravý název) a vyfotila na  mém oblíbeném místě zahrady.

Chtěla bych se s Vámi na nějaký čas rozloučit. Moc Všem děkuji, kteří jste sledovali můj blog. Spousta z Vás jste mi napsali krásné komentáře, vzkazy, emaily - vždy mě to moc potěšilo. Vše jsem dělala, tvořila, psala s velkou energií a láskou, ale někdy se v životě stane, že je člověk bez ní a musí ji znovu načerpat. 

to je můj případ...



Žít je skvostné - 
jen musíme mít odvahu
žít svůj vlastní život.
(Peter Rosegger)


Doopravdy žít, to je na světě to nejcennější.
Většina lidí pouze existuje, jinak nic.
(Oscar Wilde)



Mějte se moc krásně a užívejte si jarní dny... M
a na brzkou shledanou. 

8 komentářů:

  1. Ahoj Markét, oba s Maggií přejeme hodně štěstí a za sebe musím říct že ti víc než rozumím - tak užívej jara a čerpej energii - je na to teď ten správný čas. Tak se drž(te) a budeme se těšit na shledání :0)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Mílo, za hezká slova a přání. Přeji ti mnoho inspirace při tvém psaní, focení... určitě si najdu čas tobě nahlédnout.
      Krásné jaro tobě i Maggie. M.

      Vymazat
  2. Přeji ti hodně pohody a znovu načerpání sil Markéto.
    Užívej sluníčka a odpočívej. Pěkné dny K :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky Katko. Přeji ti mnoho nových nápadů při tvém tvoření...Krásné jarní dny Tobě i tvé rodince.M.
      Jinak, budu na Facebooku.

      Vymazat
  3. Markéto, moc ráda jsem na váš blog chodila, i když jsem nekomentovala. Čekala jsem jaké žluté kopretiny se objeví na fotografii ... a ejhle ... já jim taky říkám žluté kopretiny .... správný název by mě opravdu zajímal.
    Mějte se moc dobře. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Jarko, potěšila jste mě. Konečně mohu dopsat správný název k této zářivě žlutě kvetoucí rostlině - je to Kamzičník východní, trvalka, nenáročná, vynikne zvláště u kamenných zídek a zahradách venkovského stylu.
      Přeji krásné jaro. M.

      Vymazat
  4. Markéto, jsem fakt ráda, že vím jak se kytička jmenuje - kamzičník - to je hezký název. Kdysi jsem je vozila z víkendu vlakem z Plzně do Prahy. No, ohnuté chudinky, doslova. Ta nádhera ráno - všechny se narovnaly a dělaly parádu kolik dní. Přeji krásné jaro jako je ten kamzičník. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko,já je mám na zahradě a kombinuju je ve váze s čerstvě vykvetlými narciskami (ty klasické,bílé a voňavé). Provoní a rozzáří celý pokoj. Užívejte si květin a jarních slunečných dnů...Díky a mějte se pěkně.M.

      Vymazat