12. 5. 2015

na Pankráce


... stýskalo se mi ...

... konečně jsem nám prostřela  stůl na zahradě a ozdobila ho květinkami z trávníku. Když ho manžel včera sekal, tak nám nechal malé ostrůvky na okrasu s těmito drobnými modrými kvítky (plevelem) - Rozrazilem nitkovitým a Sedmikráskami.
Pro mě osobně, plevel neexistuje - mám ráda rozmanitost... těším se z každé kvetoucí rostliny...
  




 
Všechny moc zdravím a přeji krásný den na prvního zmrzlíka Pankráce, dnes mu to ale nevyjde... už od rána jsou příjemné teploty, tak si je koukejme užít...
Mějte se co nejlépe...

Vaše M.

2 komentáře:

  1. Markéto, jsem ráda, že se vám stýskalo... pro jistotu jsem nakukovala .... ta kytička nemá chybu - jak jinak ... také jsem nechávala ostrůvky ... hlavně kvůli kopretinám, my jim říkáme husary...
    Mějte se co nejlíp. Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Jarko, a děkuji za milá slova...kopretinky se nechávaly, pamatuju to jako malá holka...často na vesnických zahradách - běhali jsme kolem nich..."husary" si budu od teďka pamatovat - neslyšela jsem to, hezký název...díky a pěkný večer.M.

    OdpovědětVymazat