17. 12. 2014

Bath Salt with Iodine - DIY

Vytvořte si vlastní sůl do koupele - pro sebe nebo můžete jí někomu darovat, k Vánocům naprosto ideální vlastnoručně zhotovený dáreček.
Zakoupila jsem koupelovou jódovanou sůl (Prešovská relaxa) a smíchala ji s levandulí a měsíčkem lékařským (z vlastních zdrojů), poté jsem směs nasypala do lahviček a připsala jsem jmenovku. Jednoduché, efektní a zdraví prospěšné.
Věřím, že tímto milým dárkem potěšíte, hlavně někoho, kdo si rád dopřává relaxační koupele.




 

(Směs - sůl s bylinkami)

Přeji spoustu inspirace při tvoření dárečků.
 Pěkný středeční večer. 
Vaše Markéta

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky Katko, můžeš si tam přidat jakoukoliv bylinku - doporučuji tymián, rozmarýn, šajvěj..pro zimní období.Mám takto smíchanou směs se solí z Mrtvého moře. Krásný večer.M.

      Vymazat
  2. Určitě vyzkouším Markétko,já mám k bylinkám velmi kladný vztah,takže určitě využiji. Tobě taky pěkný večer K

    OdpovědětVymazat
  3. Zase krásný! Kam na ty nápady chodíš? Opravdu bys to mohla někde prodávat.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani. Tak asi 25 let se věnuji kreativním věcem, ovlivňují a inspirují mě místa a příroda, kde jsem žila a cestovala.Krásný den. M.

      Vymazat