3. 12. 2014

Necky

Jsem vždy nadšená, když s manželem vdechneme starým věcem nový život. Dlouho jsme měli schované staré necky a přemýšleli, co s nimi. Inspirace je vždy dost, ale realizovat to, někdy trvá. Už dlouho jsme, ale potřebovali malý stolek do obývací místnosti a nechtěli si nic kupovat. Vzpomněli jsme si právě na ty necky. Tak jsme si dali práci s odstraněním a vyčištěním snad 100leté špíny a znovu jsme oživili krásný kus dřeva. Dříve by asi nikoho nenapadlo, že v čem se pralo a namáčelo prádlo, může dnes sloužit jako solitérní stolek.


 Dřevo jsem ošetřila jen olejem na dřevo (Behandla, 750ml) - zakoupené v Ikei. Manžel pak nechal na míru oříznout a zbrousit skleněnou desku. Ta je pak jen položená (zatím drží). Kdo má, ale malé děti, raději nedoporučuji. Pak by se měla lépe zabezpečit, ale to je asi zbytečné zmiňovat.


 (svíčka je zakoupena v Primarku - Dresden, 3 EUR, věneček vlastní)


Dnes poslouchám mou oblíbenou - Diane Krall.

 Přeji všem krásné odpoledne a zkuste odpočívat. M.

4 komentáře:

  1. Tak tahle krása mi unikla, to je prostě úžasné.!!! Staré věci a nábytek miluji, taky hodně renovuji,(naposledy jsem teď zachránila a renovovala starý stroj ze sběrny,taky na stůl :-)). Tyhle věci mají prostě ještě duši to se nedá žádným plastem vyvážit.Kásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Katko. Za poslední dobu jsme toho poměrně dost zachránili a vtiskli tak věcem nový život. I když je to dost pracné a náročné na čas, ten výsledek za to stojí. Ty staré troje"Singer" jsou úžasné, z jednoho máme stolek. Teďka dokončuju Halabala křesílko, tak se těším. Jen k těm plastům, já je nezavrhuju, protože se fantasticky dají kombinovat, právě se starým pěkným nábytkem. Měj se krásně.M.

      Vymazat
    2. Já teď předělávám staré vojenské bedny, budu je mít na cdéčka tak se taky těším :-)) Pa

      Vymazat
    3. Ty vypadají skvěle!Tak ať se dílo vydaří.Krásný den.M.

      Vymazat