9. 6. 2015

voňavá radost


... tak dlouho jsem odolávala nachlazení, až mne to skolilo...a to pořádně, mé průdušky vydávají podivné zvuky a 2 dny jsem pořádně nemohla mluvit. Zřejmě se na tom podepsalo počasí se svými výkyvy teplot a má vyčerpanost z předešlých náročných dní. Snažím se tedy nic fyzického nedělat (jde to těžce, ještě když člověk ví, kolik úkolů ho čeká), načerpávám energii, popíjím bylinné čaje a nasávám vůně z čerstvě vykvetlých růžiček, šalvěje a prvních levandulových kvítků.


Dokážeš-li dokonale 
promarnit jedno úplně neužitečné odpoledne,
naučil jsi se, jak máš žít.
( LIN JÜ-TCHANG )


Umění odpočívat
je součástí umění pracovat.
( JOHN STEINBECK )


Radím: k ničemu se nenutit 
a všechny neproduktivní dny
a hodiny raději prozahálet 
nebo prospat, než chtít 
v takových dnech dělat něco,
z čeho bychom pak vůbec
 neměli radost.
( J.W. GOETHE )

Ráda si vezmu příklad z těchto krásných a moudrých citátů...

Mějte pohodový zbytek dne a hlavně, buďte zdraví, šťastní ... ♥ M.


2 komentáře:

  1. Markéto, kombinovat růže a šalvěj by mě nenapadlo - a proč ne, vypadá to moc hezky.
    Odpočiň si a přeju ať se brzy zotavíš. Jak se říká vše má svůj čas.
    Citáty mám ráda a dnešní bychom si měli občas předříkat nahlas.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jarko, ráda kombinuji bylinky s květama, když je mám třeba na psacím stole, tak ráda čichám jejich vůni/silici...
    Můj stav se zlepšuje, přírodní sirup, kloktání šalvěje...a odpočinek...děkuji ti.

    Tak krásné dny,snad se nám zas oteplí - stačilo by tak na 25st.
    M.

    OdpovědětVymazat