21. 11. 2014

Christmas Advent Calendar


Příprava na adventní kalendář: 
použila jsem ozdobné papíry, s vyraženým vzorem a rostlinnými vlákny (koupené v malířských potřebách).
Nastříhala jsem 25 čtverečků (velikost dle každého) a sešila po stranách na šicím stroji, vytvoří se  tak kapsička (na sladkost, přáníčko - fantazii se meze nekladou), poté jsem je popsala číslicemi od 1-25. 
Na konečnou dekoraci se můžete těšit 1.12., buď bude viset na větvičkách nebo v obrazovém rámu.




Jako malá, jsem se každým rokem nemohla dočkat,  kdy nám Mikuláš nadělí  a jestli vůbec, adventní kalendář naplněný mini čokoládkama. Bylo úžasné, že jsem  mohla ten večer sníst dohromady 5 okének. V dalších následujících dnech nás pak každé otevřené okénko přibližovalo k "Ježíškovi". Pro děti, asi nejkrásnějšímu večeru v roce.


 Krásné páteční odpoledne. Markéta

Žádné komentáře:

Okomentovat