23. 10. 2014

Narozeniny


A je to tady, den, na který myslím celý rok...narozeniny, kulaté, 
ale se čtyřkou na začátku.
 Je možné, že to člověka vykolejí natolik, že se začne vracet do minulosti a přemítat, co zažil, prožil, co hodnotného za ním zůstalo, jaké sny si splnil a co bohužel nestihl. Já jsem si našla čas a probrala se svými fotkami z dětství, dospívání až po přítomnost. V některých momentech jsem se dojímala, i plakala, a také hlasitě smála...byly to natolik silné okamžiky, 
že ve mně zůstanou celý život.
Ne vždy to bylo pozitivní, ale i to špatné co se stalo, člověka posílilo 
a hnalo ho to znovu kupředu.
Ano, náš život je o citech, lásce, porozumění, rodině, přátelích, 
prožitcích, dobrodružství, místech kde žijeme. Nebojme se dalších roků, které přijdou, protože, teď už vím, že to bude stát za to.

Jsem vdečná za dnešní den. 


Děkuji všem, kteří se mnou sdílí můj barvitý a zajímavý život...


Krásný den. M.

Žádné komentáře:

Okomentovat