20. 2. 2015

Rok Kozy/Ovce


... těšila jsem se na Čínský nový rok ve znamení dřevěné kozy/ovce. Přinese změny pro všechny znamení zvěrokruhu, většinou budou pozitivní. Čeká nás mnoho překvapení a zajímavé možnosti ve všech směrech.

Rok Kozy je zasvěcen ženskému živlu jin, proto bude tento rok přát rodinnému životu a aktivitám v oblasti umění a vědy. Více budeme naslouchat hlasu svého srdce a řídit se svými pocity a intuicí. Hrubá síla bude v roce Kozy v nevýhodě a k úspěchům se mnohem snáz dopracujeme díky své šikovnosti a inteligenci. Živel Dřeva se však postará o to, že příští rok navzdory své mírumilovnosti a klidu nebude vůbec nudný. Můžeme očekávat rychlý vývoj a růst nových projektů a velkou koncentraci nových příležitostí ke zlepšení našich životů! 

 ... jsem moc ráda, že i Česká republika se připojila k oslavám čínského nového roku a to bohatým kulturním programem a světelnými instalacemi na pražském Staroměstském náměstí... akce trvá do neděle - 22.2.2015.













... pár snímků a má vzpomínka z australského Sydney, z roku Buvola - 
 průvod a bujaré oslavy na George St.













Koupila jsem si něco pro radost a také k Novému čínskému roku - v noci jsem se pak začetla do kapitol o všech znamení zvěrokruhu a samotnou mě mile překvapilo jak výstižně a vtipně autorka popsala povahové vlastnosti, mezilidskou komunikaci a partnerské soužití.



 Přeji všem pohodové páteční odpoledne. M.

2 komentáře:

  1. Zajímavé,moc pěkný zážitek . :-) K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Katko, mám ráda všechny ty různé svátky - lidé jsou při nich šťastnější, spokojenější...po celém světě. M.

      Vymazat